Gustaf Kjellvander (The Fine Arts Showcase) + Magnus Tingsek - Kungsträdgården 2010-08-11




2 kommentarer:

  1. Hej Marie!

    Vad konstigt. Vet inte hur jag hamnade här egentligen, men du är min kusin, Gustaf är min granne och Tingsek har jag varit på fest hos. Men jag känner ingen av er mer än så.

    Bor i Malmö nu, men min tjej bor utanför Stockholm och vi borde gå och besöka din klubb nångång när jag är där. Om du lovar att spela Townes Van Zandt...

    SvaraRadera
  2. Hej Dennis!
    Vad roligt att du hittade min sida. Och vilken liten värld att du bor granne med och vart på fest hos folk som jag känner nere i Malmö :)
    Har du tagit bort din sida på Facebook föresten?
    Ni borde absolut komma till Springfield. Det var jätteroligt att du kom förbi en gång förut!!!

    SvaraRadera